Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupayı 10. kez müzesine götürdü. Antalya’da oynanan finalin ardından bordo-mavili takımın kaptanı Stefan Savic basın toplantısında konuştu. Karşılaşmaya ilk 11’de başlayan ve kupa töreninde kupayı havaya kaldıran Savic, şampiyonluk gecesine dair açıklamalarda bulundu.
“SAVİC’TEN KUPA YORUMU”
Stefan Savic, final karşılaşmasının ardından yaptığı değerlendirmede takımın sahadaki mücadelesine vurgu yaptı. Savic; Öncelikle bu akşam çok duygusal bir akşam. Trabzonspor tarihinde 10. kupayı bu akşam kaldırdık. Taraftarlarımız, takım arkadaşlarım ve herkes adına çok mutluyum. Çok teşekkür ediyorum.
Taraftarlarımıza ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Bu akşam enerjilerini yanımızda hissettik. Hocamıza da teşekkür etmek istiyorum çünkü Trabzonspor’un çok büyük bir taraftarı olduğunu biliyorum. Adeta 7/24 Trabzonspor ile yaşayan bir insan. Birlikte çalışma fırsatımız olmuştu, bunu çok iyi biliyorum. Başkanımız ve yöneticilerimiz adına da çok mutluyum. Gelecek yıl Avrupa kupalarına katılmayı garantilemiş olmamız da ayrıca sevindirici. Çünkü bu genç takımın, genç ekibin...