Tarayıcınız video etiketini desteklemiyor.
Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası zaferiyle sezonu kapatırken, takımın başarılı oyuncusu Anthony Nwakaeme bordo-mavili kulübe veda etti. Ayrılık kararının ardından kulübün sosyal medya hesaplarından paylaşılan videoda deneyimli futbolcu, Trabzon'da geçirdiği döneme ve taraftarlara dair duygusal açıklamalarda bulundu.
"Minnettarım ve Çok Mutluyum"Trabzonspor formasıyla önemli başarılara imza atan Nwakaeme, ayrılığın ardından karmaşık duygular yaşadığını belirterek, geriye dönüp baktığında her zaman mutluluk duyacağını ifade etti. Yaşadığı şampiyonlukların ve gördüğü sevginin kendisi için çok özel olduğunu vurguladı.
Nwakaeme'nin Veda Açık...