Natura Dünyası Gençlerbirliği, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde sahasında Trabzonspor ile karşı karşıya gelecek. Ankara’da oynanacak kritik mücadele öncesi Gençlerbirliği Teknik Direktörü Metin Diyadin açıklamalarda bulundu. Trabzonspor karşılaşmasına ilişkin değerlendirmelerde bulunan Diyadin, finale yükselmek istediklerini ifade etti.
Diyadin, “Son 5 gün içinde hem kupa hem de ligde kalma mücadelesi veriyoruz. Üstelik 5 oyuncumuz sakatlıkları nedeniyle sezonu kapattı, 3 futbolcumuz ise iğneyle sahaya çıkıyor. Bu zorlu süreçte rotasyona direnç göstermemiz gerekiyor. Uygun durumdaki oyuncularımızla en doğru kadroyu kurup mücadelemizi sürdüreceğiz. Yoğun ve zorlu bir dönemden geçiyoruz, inşallah sonu hayırlı olur.