Büyük final öncesinde Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, takım kaptanı Adil Demirbağ, Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke ve bordo-mavili ekibin kaptanı Stefan Savić basın toplantısında önemli açıklamalarda bulundu. Karşılaşmaya dair tüm hazırlıklarını tamamladıklarını belirten Palut, kupayı Konya şehrine getirmek istediklerini ifade etti.
"Kupayı Kazanmak İstiyoruz"
Final heyecanını paylaştıklarını belirten ve hedeflerinin kupayı müzelerine götürmek olduğunu dile getiren Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, şu ifadeleri kullandı:
"Yarın burada olmaktan ve bu finali oynayacak olmaktan gerçekten mutluyuz. Tabii ki her final oynayan takım gibi biz de bugüne kadar gelmişken kupayı kazanmak istiyoruz. Açıkçası bunu hem takımımın bugüne kadar verdiği mücadelenin karşılığını alması için, hem de şehrimizin ve camiamızın bu kupaya duyduğu isteği ve özlemi hissettiğim için istiyorum."
"Trabzonspor Bu Sezonun En Başarılı Takımlarından Biri"
Rakibinin gücünün farkında olduğunu ve bordo-mavili ekibin kısa sürede yakaladığı çıkışı takdir ettiğini belirten deneyimli teknik adam, T...