İncelemeye göre en fazla kırmızı kartı 6 kartla Ali Palabıyık çıkarırken, genç hakem özellikle Fenerbahçe–Beşiktaş derbisinde çıkardığı 5 kırmızı kartla dikkat çekti. Mete Kalkavan, Ümit Öztürk, Cüneyt Çakır ve Fırat Aydınus ise 2’şer kez kırmızı kartlarına başvurdular. Ayrıca Cüneyt Çakır 33 kartla en fazla sarı kartını kullanan hakem oldu. Süper ligde hakemler toplam 33 kez penaltı kararı verirken, en fazla penaltı noktasını gösteren hakem ise 5 penaltı kararı ile Ali Palabıyık oldu. Palabıyık’ı 4’er penaltı ile Alper Ulusoy ve Halis Özkahya takip etti. Ligde en fazla kırmızı kart gören takımlar ise 4’er kırmızı ile Beşiktaş ve Fenerbahçe olurken Trabzonspor ise 26 sarı kartla en fazla sarı kart gösterilen takım oldu.
EN ÇOK PENALTIYI GÖZTEPE KULLANDI
İlk 7 haftada toplam 33 penaltı kararının verildiği ligde lehine en çok penaltı kararı verilen takım Göztepe olurken, İzmir temsilcisi penaltıdan ligin en fazla gol atan ekibi ünvanının da sahibi oldu. Toplam 15 takımın penaltı vuruşundan golü bulunan ligde Konyaspor, Kayserispor ve Osmanlıspor henüz penaltıdan gol atamadı. Göztepe'nin ardından en çok penaltı golü bulunan ekipler, 4...
EN ÇOK PENALTIYI GÖZTEPE KULLANDI
İlk 7 haftada toplam 33 penaltı kararının verildiği ligde lehine en çok penaltı kararı verilen takım Göztepe olurken, İzmir temsilcisi penaltıdan ligin en fazla gol atan ekibi ünvanının da sahibi oldu. Toplam 15 takımın penaltı vuruşundan golü bulunan ligde Konyaspor, Kayserispor ve Osmanlıspor henüz penaltıdan gol atamadı. Göztepe'nin ardından en çok penaltı golü bulunan ekipler, 4...