Trabzonspor’un Galatasaray karşısında aldığı galibiyetin ardından açıklamalarda bulunan Trabzonspor eski yöneticisi Mehmet Yiğit Alp ile Trabzonspor Başkan Yardımcısı Sponsorluk ve İş Geliştirme Sorumlusu Serkan Kılıç, bordo-mavili camianın birlik görüntüsüne vurgu yaptı. Mehmet Yiğit Alp, Trabzonspor’un eksiklerine rağmen güçlü bir rakibe karşı önemli bir galibiyet aldığını belirtirken, taraftarın takımın yanında durmasının önemine dikkat çekti.

Mehmet Yiğit Alp’ten birlik mesajı

Mehmet Yiğit Alp, açıklamasında, “Bu maç Trabzonspor taraftarına da, Trabzonspor’u sevenlere de örnek alınması gereken bir şey gösterdi. Biz birlik beraberlikle Trabzonspor Başkanı, yönetimi ve teknik heyetin arkasında durursak, onlara destek olursak... Batagov yok, Oulai yok, Muçi yok... Buna rağmen son 3 yılın şampiyonu Galatasaray’a pozisyon vermeden maçı kazandı” dedi.

Galibiyetin ardından temkinli olunması gerektiğini de ifade eden Alp, bundan sonraki sürecin maç maç değerlendirilmesi gerektiğini söyledi. Alp, “Bu maç bitti. Maç maç gideceğiz. Önümüzde Alanyaspor maçı var. Yarına kadar keyfini sürelim, yarından sonra Alanyaspor maçına odaklanacağız” i...