Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupayı 10. kez müzesine götürdü. Antalya’da oynanan finalin ardından bordo-mavili takımın teknik direktörü Fatih Tekke, basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Tekke, kupa zaferinin oyuncularının hak ettiği bir başarı olduğunu belirterek hem sezonu hem de gelecek döneme dair planlamayı değerlendirdi.
“OYUNCULARIMIN HAK ETTİĞİ BAŞARIYI KUPAYLA TAÇLANDIRDIK”
Fatih Tekke, zorlu şartlara rağmen sezonu kupayla tamamlamanın değerli olduğunu söyledi. Tekke, “Öncelikle Trabzonspor’umuzla birlikte bu sezon oyuncularımın hak ettiği bir başarıyı bugün, çok zor bir karşılaşmanın ardından kupayla taçlandırdık. Allah’a şükür kupayı aldık. Zor şartlara rağmen yarışın içinde kalabilmek ve yeni bir ekibin oluşum sürecinde bunu başarabilmek çok değerliydi” dedi.
“TRABZONSPOR’DA KUPA KAZANMAK SIRADAN BİR DURUM DEĞİL”
Eksiklerin azaltılması gerektiğini belirten Tekke, çalışmanın önemine vurgu yaptı. Bordo-mavili teknik adam, “Eksiklerimizi azaltıp doğrularımızı daha da artırmamız gerekiyor. Çalışmadan hiçbir şey olmuyor. Önümüzdeki sezonun çok dah...