Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, HT Spor ekranlarında bordo-mavili kulübün gelir getirici projeleri arasında yer alan Kartal Projesi hakkında açıklamalarda bulundu.
Doğan, Emlak Konut ile daha önce protokol yaptıklarını belirterek, süreçte İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin dava açtığını ve Trabzonspor’un da davaya müdahil olduğunu ifade etti.
“Emlak Konut ile protokol yapmıştık”
Kartal Projesi’ne ilişkin son durumu aktaran Başkan Doğan, “Emlak Konut ile protokol yapmıştık. Orada İBB davacı oldu. Trabzonspor da davaya müdahil oldu” dedi.
“İmar planlamasına itiraz var”
Sürecin hukuki boyutuna değinen Doğan, imar planlamasına yönelik bir itiraz olduğunu belirtti. Doğan, “Avukatlar görüşüyor. İmar planlamaya açılan bir itiraz var. Şu an bir beklemeye geçtik. Avukatlarımız da konuya müdahil oldu” ifadelerini kullandı.
“Trabzonspor’un çıkarları neyse onu yapacağız”
Başkan Ertuğrul Doğan, Kartal Projesi’nde Trabzonspor’un menfaatleri doğrultusunda hareket edeceklerini vurguladı. Doğan, “Trabzonspor’un çıkarları neyse onu yapa...