Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, HT Spor’da yaptığı açıklamalarda Ziraat Türkiye Kupası finalinin Antalya’da oynanacak olmasını değerlendirdi.
Doğan, Trabzonspor’un her şartta sahaya çıkacağını ancak final yerinin mesafe açısından adaletli olmadığını söyledi.
“Trabzonspor Mars’ta bile oynar”
Başkan Ertuğrul Doğan, finalin Antalya’da oynanacak olmasına ilişkin şu ifadeleri kullandı: “Trabzonspor Mars’ta bile oynar. Adaletli olduğunu düşünmüyorum. Bir taraf 120 kilometre, bizim ise 4-5 kat daha uzun bir yolumuz var.”
“Giresun’da olsa onlar da istemezdi”
Konyaspor cephesinden final yerinin değişmemesi yönünde yapılan açıklamaları da değerlendiren Doğan, mesafe avantajına dikkat çekti. Doğan, “Giresun’da olsa onlar da istemezdi” dedi.
“Biz taraftarımıza haksızlık yapılmasına isyan ediyoruz”
Trabzonspor taraftarının her yerde takımına sahip çıkacağını vurgulayan Doğan, asıl tepkinin taraftara yaşatılan ulaşım zorluğuna olduğunu belirtti. Başkan Doğan, “Trabzonspor Antalya’ya gider, stadı doldurur. Almanya’da da iki stat dol...