Süper Lig'in ilk yarısında oynanan mücadelelerde mağlup duruma düştüğü karşılaşmalardan en çok puan çıkaran takım Trabzonspor oldu. Bordo-mavilileri Antalyaspor, Galatasaray ve Sivasspor takip etti. 

Karadeniz ekibi, geriye düştüğü 9 maçın 3'ünü galibiyetle, 2'sini beraberlikle tamamlarken, 4'ünde ise diğer müsabakaların aksine beklenen dönüşü sağlayamadı. Trabzonspor, söz konusu maçlarda 11 puan toplayarak, bu alanda ilk sırada yer aldı.

Karadeniz ekibi ligin ilk haftasında sahasında oynadığı Atiker Konyaspor maçında 1-0 mağlup duruma düşmesine rağmen karşılaşmayı 2-1 kazanmayı bildi. Yine evindeki Gençlerbirliği mücadelesinin henüz 6. dakikasında golü yedikten sonra tam 47 dakika boyunca maçı 1-0 mağlup şekilde sürdüren bordo-mavililer, bu mücadeleden de 3-1 galip ayrıldı. İstanbul deplasmanında Beşiktaş karşısında iki kez yenik duruma düşmesine karşın karşılaşmadan 2-2 beraberlikle ayrılan Karadeniz ekibi, sahasında Osmanlıspor karşısında da iki kez yenik duruma düştü fakat yine aynı geri dönüşlerden birini gerçekleştirdi ve müsabakayı 4-3 kazandı. Ligde ilk yarının son haftasında oynadığı Karabükspor maçının 74. dakikasında 1-0...