Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası Finali'nde Antalya'da, Konyaspor ile karşı karşıya geldi.
Zorlu mücadele Trabzonspor'un 2-1'lik galibiyetiyle sonuçlandı.
Karadeniz Fırtınası bu galibiyet ile 10. kez Ziraat Türkiye Kupası'nı yuvasına götürdü.
Ziraat Türkiye Kupası zaferi sonrası açıklamalarda bulunan Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan karşılaşmanın ardından camiaya mesaj yayınladı. Başkan Ertuğrul Doğan, yayımladığı mesajda Trabzonspor’un yalnızca bir kupa daha kazanmadığını, camianın büyüklüğünü bir kez daha gösterdiğini ifade etti. Doğan, “Bugün, Trabzonspor tarihine bir kez daha altın harflerle yazılan büyük bir gururu hep birlikte yaşıyoruz. Cumhuriyetimizin en köklü spor kulüplerinden biri olan Trabzonspor’umuz, 10. Türkiye Kupası zaferiyle yalnızca bir kupa daha kazanmadı; inancın, sabrın, emeğin ve vazgeçmeyen bir camianın ne kadar büyük olduğunu bir kez daha tüm Türkiye’ye gösterdi” dedi.
“BU KUPA TARAFTARIMIZIN KUPASIDIR”
Kupa zaferini Trabzonspor taraftarına armağan eden Doğan, bordo-mavili camianın fedakarlığına dikkat çekti. Başkan Doğan, “Bu kupa; kilometrelerce yol gidenlerin, gecesini gündüzüne kata...