Akçaabat Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Akçaabat Kültür Merkezi, bugün saat 17.00'de düzenlenen resmi törenle hizmete açıldı. Açılış programına katılan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, törenin ardından Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot’un sorularını yanıtladı. Bakan Uraloğlu, ilçenin kültürel yapısına vurgu yaparken, Trabzonspor’un geride bıraktığı sezonu ve önündeki kritik kupa finalini değerlendirdi.
"Kemençe Beklerken Keman Verdiler"Açılış töreninde kendisine keman hediye edilmesiyle ilgili konuşan Bakan Uraloğlu, Akçaabat'ın kültür ve sanat yönünün her zaman güçlü olduğunu belirtti.
Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot'un, "Harikulade bir kültür merkezinin açılışını gerçekleştirdik Sayın Bakanım. Akçaabat'ta keman hediye olarak aldınız." sözleri üzerine Bakan Uraloğlu, "Akçaabat level atladı. Sıkıntı yok. ben Kemence beklerken arkadaşlar keman verdiler. Gerçekten ortak özellik ikisinin de yayla çalınıyor olması ama Akçaabat'ın kültürü, sanatı zaten hep meşhurdur. Dolayısıyla bu anlamda da kıymetli oldu diye düşünüyor...