Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Trabzonspor üzerinden algı oluşturarak İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Ekrem İmamoğlu’nun yıpratılmak istenmesine, “Bu kulübün 2010-2011 şampiyonluk kupası, Fenerbahçe’nin müzesindedir. O kupanın neden orada olduğunu da herkes biliyor. Madem Trabzonspor’u savunuyorsunuz, o zaman 2010-2011 sezonu şampiyonluk kupasını bu şehre verdirin! Bırakın hikaye anlatmayı!” sözleriyle tepki gösterdi.
Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi Mayıs Ayı Toplantılarının son birleşimi, Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç yönetiminde gerçekleştirildi. Toplantıda, Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, İmar Komisyonu’ndan gelen maddelerin görüşülmesi sırasında gündem dışı söz alarak İBB’ye yönelik açıklamalarda bulunan AK Parti Grup Başkanvekili Cevdet Bayraktar’a cevap verdi.
“TRABZONSPOR’UN 2010-2011 ŞAMPİYONLUK KUPASI, FENERBAHÇE’NİN MÜZESİNDEDİR VE O KUPANIN NEDEN ORADA OLDUĞUNU DA HERKES BİLİYOR!”
Bayraktar’ın, Trabzonspor üzerinden İBB’yi ve Ekrem İmamoğlu’nu yıpratmak istediğini dile getiren Başkan Kaya, tepkisini şu sözlerle dile getirdi:
“Bu konu tartışıldı ve biz de dilimiz döndüğünce hakikati anlattık. Orad...