Ortahisar Belediyesince "Atık yağlarımızı geri kazanıyoruz, suyumuzu koruyoruz" sloganıyla düzenlenen "Okullar Arası Atık Yağ Toplama Yarışması"nda 1629 litre bitkisel atık yağ topladı.
Ortahisar Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, belediye tarafından her yıl düzenlenen "Okullar Arası Atık Yağ Toplama Yarışması"nda dereceye giren okullara teşekkür belgesi verildi.
"Atık yağlarımızı geri kazanıyoruz, suyumuzu koruyoruz" sloganıyla bu yıl yapılan yarışmada 25 kilogram bitkisel atık yağ getiren her okula 1 top, 50 kilogram bitkisel atık yağ getiren okula 3 top fotokopi kağıdı ödülü verildi.
Bu kapsamda yarışmaya katılan 18 okula toplamda 87 top kağıt ödülü verildi.
Anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liseler arası yapılan yarışmada bu yıl 1629 litre bitkisel atık yağ toplandı.
"15 bin 35 öğrenciye sıfır atık eğitimi verdik"
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, doğal çevrenin korunmasının, onu en çok etkileyen insanın bilinçlend...