Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, ülke nüfusunun yaş ortalamasındaki artışa dikkat çekerek, gelecekte yapılacak kamu yatırımlarının bu doğrultuda planlanması gerektiğini ifade etti.
Bu kapsamda ilçede bulunan ve şu anda boş durumda olan eski Özdil belediye binasının huzurevi, rehabilitasyon merkezi veya sağlık kuruluşu gibi alanlarda değerlendirilmesi adına yatırımcılara çağrıda bulundu.
“Devasa kamu binalarına gerek yok”
Başkan Bıyık, gelecekte kamu yatırımlarının ihtiyaçlara göre planlanması gerektiğini kaydederek şu ifadeleri kullandı:
“Türkiye’nin nüfusu yaşlanıyor. Yaş ortalaması gitgide yükseliyor. Bugün ihtiyaçmış gibi görünen kamu kurumları 15 yıl sonra boş harabe şekline dönüşecek. Bundan sonra devasa kamu kurumlarının yapılması gerektiğini de düşünmüyorum. Türkiye’de önümüzdeki 10 yıllık süreçte ciddi anlamda rehabilitasyon merkezleri, huzurevleri ve buna benzer yatırımların artık çok ihtiyaç olacağına inananlardanım.”
Yatırımcılara çağrı yaptı
Eski Özdil Belediye binasının değerlendirilmesi için yatırımcılara çağrıda bulunan Bıyık, yapının huzur...