Tarayıcınız video etiketini desteklemiyor.

Trabzon Valiliği, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı açıklamada şehirde huzur ve güvenliğin tesisi için uyuşturucuyla mücadelenin aralıksız sürdüğünü bildirdi. Valilik, emniyet teşkilatının özverili çalışmalarıyla sokakların güvenli tutulduğuna dikkat çekti.

"Zehir Tacirlerine Nefes Aldırmıyoruz"

Yapılan açıklamada, uyuşturucu ticaretine karşı tavizsiz bir duruş sergilenirken, "Bizler, uyuşturucunun kökünü kazımaya kararlıyız. Sevdiğimiz bu şehirde uyuşturucuya ve torbacıya GEÇİT YOK!" ifadelerine yer verildi. Trabzon halkının huzuru için operasyonların kararlılıkla devam edeceği belirtildi.

Güvenlik Güçlerine Teşekkür Mesajı

Valilik, operasyonların sahadaki yürütücüleri olan...