TÜRSAB Doğu Karadeniz Bölge Başkan Yardımcısı İbrahim Değermenci, Trabzon ve bölge turizminin geleceği ile alakalı gündemi değerlendirerek açıklamalarda bulundu.

Değermenci'nin açıklamaları şu şekilde:

"Hem turizmin en büyük paydaşı olan TÜRSAB temsilcisi, hem de uzun yıllardır sektörde hizmet veren birisi olarak belirtmek isterim ki önceliğimiz her zaman ülkemizin, bölgemizin ve şehrimizin menfaatleri ve kalkınmasıdır. Sektörümüzde geçmişte de sorunlar vardı, hep olacaktır da. Önemli olan bu sorunların artmaması için çalışmak, sorunları minimize etmek, turist memnuniyetini yükseltmek ve sürdürülebilirliği sağlamaktır. Doğru planlama, eğitim ve denetim çok önemli.

Artan turizm hareketliliğine ve sektörümüzdeki turizm paydaşlarımızın (seyahat acentaları, oteller, turizm taşımacılığı araçları, restoranlar, mağazalar,…vb. ) sayılarının hızlıca artmasına bağlı olarak sorunlar artmakta ve özellikle hizmet kalitesinde azalmalar yaşamaktayız. Benzer sorunlar güçlü turizm destinasyonları olan illerde de yaşanabiliyor. Sadece ilimizde değil genel olarak tüm bölgede ve ülkemizde turizm sektörü ile ilgili alanlarda denetim eksikliği var. Kalifiye eleman yetersizliğ...