AK Parti MKYK Üyesi ve Trabzon Milletvekili Süleyman Soylu,  "Trabzon önümüzdeki 4 yıl içerisinde 2019'a gidene kadar, Türkiye'nin engellli dostu açısından en iyi şehirlerinden birisi haline gelecek"dedi.   Soylu, Panagia Otel'de Engelli Dernekleriyle kahvaltılı toplantıda bir araya geldi. Soylu'nun yanı sıra bu toplantıya AK Parti İl Başkanı Haydar Revi, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç katıldı.   Soylu, burada yaptığı konuşmada Trabzon'un engelli yaşamı konusunda lider şehir olması açısından Ortahisar ve Büyükşehir Belediye Başkanlığı, bütün kamu, kurum ve kuruluşlarıyla bu adımı hep beraber atmak istediklerini belirterek, "2019 yılına geldiğimizde herkes Trabzon şehriyle ilgili bu farkındalığı oluşturan ve bu anlamlı, hem insanımıza hem şehrimize, medeniyetimize, kültürümüze yakışan adımlardan dolayı bütün Türkiye'ye örnek olabilecek bir yaklaşımı hep beraber ortaya koyacağız" dedi. AK Parti Hükümetlerinin bügüne kadar engellilerle ile ilgili ortaya koymuş olduğu politikaların aynı kararlılıkla ve aynı ısrarla devam edeceğini ifade eden Soylu, "Trabz...