Akçaabat Belediye Başkanı Osman Nuri Ekim, yapımı tamamlanan Akçaabat Kültür Merkezi'nin açılış töreninin ardından Haber61’e özel açıklamalarda bulundu. Bakan Abdulkadir Uraloğlu’nun katılımıyla şehre kazandırılan merkezin önemine değinen Başkan Ekim, açılışta yaşanan renkli anları ve merkezin yapım sürecindeki destekleri aktardı.

Akçaabat Belediyesi tarafından şehre kazandırılan yeni kültür merkezi, düzenlenen resmi törenle kapılarını açtı. Açılış programına katılan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’na törende keman hediye edilmesi dikkat çekti. Akçaabat Belediye Başkanı Osman Nuri Ekim, Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot’un sorularını yanıtlayarak, merkezin şehre hayırlı olmasını diledi.

"Şehrimize Yakışan Bir Merkez Oldu"

Açılışın ardından duyduğu memnuniyeti dile getiren Akçaabat Belediye Başkanı Osman Nuri Ekim, merkezin donanımına vurgu yaptı.

Başkan Ekim, "Ben bütün misafirlerimize hoş geldiler, sefalar getirdiler diyeyim öncelikle. Burası salonuyla, içerisindeki kütüphaneleriyle beraber şehrimize hizmet edecek güzel bir kültür merkezi oldu. Açılışını da Sayın Abdulkadir Uraloğlu Bakanımızın teşrifler...