A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası Elemeleri son maçında deplasmanda Kosova ile karşı karşıya geldi. Ay-yıldızlılar, büyük bir çekişmeye sahne olan mücadeleden 1-0’lık galibiyetle ayrılarak 24 yıl aradan sonra Dünya Kupası’na katılma hakkı elde etti. Türkiye’ye zaferi getiren tek golü Kerem Aktürkoğlu kaydetti.

Uğurcan Çakır: "ÜLKEMİ TEMSİL ETMEK GURUR VERİYOR"

Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan başarılı kaleci Uğurcan Çakır, yaşadığı büyük sevinci dile getirdi. 2002 yılındaki son katılımda henüz 6 yaşında olduğunu hatırlatan Çakır, şu ifadeleri kullandı:
 "Ben çok mutluyum ve gururluyum. Takım harikaydı, çok iyiydi. 24 yıl sonra Dünya Kupası'ndayız, 2002'de 6 yaşımdaydım. Ülkemi temsil edecek olmak bana gurur veriyor. Zor bir maçtı, neticesinde final, tek maç. Sahanın şartları. 10-15 dakika dolu yağdı. Teknik oyuncularımız var, ağır zemin vardı, Kosova da zemini ıslatmamıştı ama Allah yağmur yağdırdı. Ülkemizi gururlandırdık. Çok mutluyuz. Takım arkadaşlarım çok karakterli. Dünya Kupası'nda da inşallah ülkemizi gururlandıracağız. Euro'dan fazlasını yapmak istiyoruz."