Sebat Gençlik Spor Kulübü’nün olağanüstü genel kurul toplantısı 24 Mayıs Pazar günü Erol Günaydın Sanat Merkezi’nde yapıldı. Saat 11.00’de başlayan kongrede kulübün yeni dönem yönetimi belirlenirken, dikkat çeken kararlar da alındı.
TFF 3. Lig’de yaşadığı şampiyonluğun ardından TFF 2. Lig’e yükselen Trabzon temsilcisinde mevcut başkan Atalay Armutcu görevine devam etti.
Kulübün adı resmen değişti
Olağanüstü Genel Kurul’da alınan kararla Sebat Gençlik Spor Kulübü’nün adı “Sebat Spor Kulübü” olarak değiştirildi.
Trabzon ekibi, yeni sezonda yoluna Sebat Spor Kulübü adıyla devam edecek. Kongrede ayrıca kulübün logosunun da yenilendiği açıklandı.
(Eski logo)
Yeni yönetim kurulu belli oldu
Kongre sonrası açıklanan yönetim kurulu asil listesinde şu isimler yer aldı:
Zekayi Fırat Dülger, Erbil Atmaca, Mehmet Sal...