Bölgesel Amatör Lig 3. Grup'ta mücadele eden Ortahisar Futbol Kulübü bugün deplasmanda Erzurum BŞB ile karşılaştı. Ligde kalmak için mücadele veren Ortahisar FK, Erzurum deplasmanında sahadan 1-0 mağlup ayrıldı. 90 dakikası gergin geçen müsabakada hakemin bitiş düdüğünün ardından Erzurum BŞB'nin bazı futbolcular, Ortahisar FK futbolcularına fiziki saldırıda bulundu.
Saldırıya müdahale eden polis ekiplerinin olayları yatıştırmakta zorlandığı görüldü. Özellikle Erzurum BŞB'de bazı futbolcuların müsabaka boyunca oyunu çirkinleştirmeye çalıştığı ve Ortahisar FK futbolcularına küfürler ettiği ileri sürüldü. Play-Off iddiasını sürdürmek isteyen Erzurum BŞB bu hafta Arsin deplasmanına çıkacak. Ortahisar FK ise kendi sahasında Erzincangünü'nü ağırlayacak.
BAŞKAN GEDİKLİ ÇAĞRI YAPTI
Müsabaka sonrasında açıklama yapan Ortahisar FK Başkanı Miraç Gedikli, kendilerinin gösterdiği misafirperverliğe rakiplerinin kendilerine göstermekte zorlandığını söyledi. Başkan Gedikli, "Maalesef sporun ruhu her geçen gün kirleniyor. Sahada ve tribünde bir çok isim bu kirliliği körüklüyor ve bundan yarar sağlıyor. Bizler sporun kardeşlik ve dostluk içerisinde geçmesi için çaba ha...