TFF 3. Lig 2. Grup’ta mücadele eden Ofspor, Vali İsmet Gürbüz Civelek Stadı’nda Bergama Belediyespor’u ağırladı. Hakem Ömer Tolga Güldibi’nin yönettiği karşılaşmada bordo-mavililer maçın başından itibaren etkili bir oyun ortaya koydu. Taraftarının desteğini arkasına alan Ofspor, sahadan 2-0’lık net bir sonuçla ayrıldı.

Ofspor’dan her iki yarıda bir gol

Maça hızlı başlayan Ofspor, 8. dakikada öne geçti. Ceza sahasında topla buluşan Nevzat Bilen düzgün vuruşla fileleri havalandırarak skoru 1-0 yaptı. Bu gol, karşılaşmanın da gidişatını belirledi. İlk yarının kalan bölümünde iki takım da pozisyon üretse de başka gol olmadı.

İkinci yarıda da oyun hakimiyetini elinde tutan Ofspor, yine erken bir golle farkı ikiye çıkardı. 47. dakikada Ömürcan Yıldırımlı ceza sahası içinde yerden vuruşunu yaptı ve skoru 2-0'a getirdi. Bu gol, Bordo-mavililere hem sahada hem tribünde rahat bir nefes aldırdı.

Kartlar ve disiplin notları

Mücadelede zaman zaman sertlikler yaşansa da hakem kontrolü bırakmadı. Ofspor’da Ahmet Tamet ve Philipp Angeler, Bergama Belediyespor’da ise Ali Sinan Galya, Hakan Sayar ve Muhammed Şamil Günay sarı kart gördü. Karşılaşma...