Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası finalinde Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupaya uzandığı karşılaşmanın ardından, yeşil-beyazlı ekipte hareketli saatler yaşanıyor. Mücadelede kaçırdığı penaltı nedeniyle Konyaspor taraftarlarının sert tepkisiyle karşılaşan eski Trabzonsporlu futbolcu Enis Bardhi, sosyal medya hesabı üzerinden yazılı bir açıklama paylaştı.

"Anın Ağırlığını Hissediyordum"

Maçın kendisi için taşıdığı önemin farkında olduğunu belirten Kuzey Makedon futbolcu, yaşadığı üzüntüyü gizlemedi. Bardhi, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"Dün finalde bir penaltı kaçırdım. Evet, üzüyor. Çünkü o maçın benim için ne anlama geldiğini biliyordum. O anın ağırlığını hissediyordum. Belki de bu yüzden bugün hissettiğim üzüntü daha büyük. Futbolda insanlar kazandığında seni alkışlar, ama bir hata yaptığında verdiğin tüm emeği çok çabuk unutur. Bugün eleştiriler, saldırılar ve ağır sözler görüyorum. Ama hiç kimse bir futbolcunun o saniyelerde ne hissettiğini bilmiyor. Kimse topa vururken içinde taşıdığı yükü görmüyor."

"Sorumluluktan Kaçmadım"

Büyük maçlarda risk almanın futbolun bir parçası ol...