Trabzon’u temsil ederek grup maçlarına katılan İdmanocağı U16 Takımı, Giresun grubunda gösterdiği başarılı performansla şampiyonluğa ulaştı. Sarı-kırmızılı ekip, oynadığı tüm karşılaşmaları kazanarak dikkat çekti.
Tüm rakiplerini mağlup ettiler
İdmanocağı U16 Takımı, grup aşamasında ilk maçında Samsun Telekom’u 1-0, ikinci maçında Sivasgücü Belediyespor’u 2-1 mağlup etti. Final maçında ise Samsun Atakum’u 2-1 yenerek grup şampiyonu oldu.
Final karşılaşmasında takımın gollerini Metehan ve Kadir Özdemir kaydetti.
Tribünde büyük destek
Karşılaşmayı Başkan Oktay Özer, Asbaşkan Cem Hakan Özyazıcı, Alt Yapı Sorumlusu Ekrem Demirhan ile yöneticiler Barış Keleş, Burak Akdeniz ve Rüştü Yurdakul da tribünden takip etti. Giresun’a gelen taraftarlar ve eski yöneticiler de maçın ardından takımla birlikte büyük sevinç yaşadı.
“Güzel bir hikaye yazıyoruz”
...