Bahçecik İmam Hatip Ortaokulu 8. sınıf öğrencileri tarafından KTÜ Orman Fakültesi'ne ve Orman Bölge Müdürlüğü'ne eğitsel amaçlı gezi düzenlendi.  İlk olarak Orman Fakültesi'nde Yaban Hayatı bölümündeki Doğu Karadeniz Bölgesi’nin en büyük yaban hayatı müzesi ziyaret edilerek bölüm hocasından hayvanlar hakkında bilgi alındı daha sonra da fakültenin serası gezildi.   Orman Endüstri bölümünde kâğıt ve kontrplak bölümlerini gezen öğrenciler burada ağacın kâğıt ürünlerine dönüşümü hakkında bilgiler aldı.      Orman Bölge Müdürlüğü'nde ise öğrencilere ormanın faydaları ve ormana zarar veren unsurlar hakkında sunum yapıldı. Gezinin sonunda ise öğrencilere fidan dağıtıldı.    Orman İşletme Müdürü Savaş Ayvaz, ziyaret sonrasında öğrencilerle bir araya gelerek kurum olarak sadece 21 Mart Dünya Ormancılık Haftası ile Ormancılık faaliyetlerinin sınırlı olmadığını belirterek, “Tüm yıl boyu Ormancılık faaliyetleri devam ediyor. Öğrencilerimizi kurumlarımızda ağırlamaktan son derece mutluluk duyuyoruz. Ormana ve doğaya karşı olan hassasiyetlerini hayatlar...